fredag 28 augusti 2009

Fredagkväll




Så skönt med fredagkväll! När man är ledig under sommaren har inte fredagkvällar samma betydelse...nu känns det så skönt att veta att man får disponera två dagar helt utifrån sina egna behov! Nyss har äldste sonen tittat förbi med sin nya ursnygga bil som han hämtat i Stockholmstrakten...det där med lyckan att byta bil måste upplevas starkare av män...de blir så lyckligt uppfyllda av alla tekniska detaljer..:)


Visar två enkla och rena kort med material från AltheasMix!




Trevlig fredagkväll!

5 kommentarer:

Kari sa...

Sitter her med samme fredagskveldsfølelse som deg. God mat og godt drikke er fortært, og to hele dager til egen disposisjon ligger foran. Samtidig lykke over at en fin uke med herlige unger er over. Nydelige kort du har laget! Har ikke kommet i gang med kortlagingen igjen etter skolestart. Får se hva helgen bringer :-)

Misspyssel/Cecilia sa...

Gillar verkligen kortet med den röda skon super snyggt :)

Anonym sa...

Åååh, vilka häftiga kort!!!! Superläckra!!

elin sa...

Lekre kort! Du lager så utrolig mye fint. Gleder meg til å mer.
Ønsker deg en riktig god helg.

VeronikaP sa...

Jag måste säga det igen, jag blir så imponerad av dina kort! Det är av så hög kvalitet!!
När jag går in här så vet jag i förväg att jag kommer att få se fina kort!